Vodafone is een aanbieder van mobiele netwerken voor mobiele telefoons en mobiel internet. Vodafone is tevens eigenaar van de mobiele provider Hollandsnieuwe.
Bekijk onze cookie voorwaarden als je dit alsnog wilt goedkeuren.
@jkuipers_
@DieTukkerfries Heb al vele tientallen jaren Vodafone.
Ben heel tevreden en ik heb bewust hun gekozen vanwege (destijds) goedkoper met buitenland bellen (wel nog in EU).
Ook al een jaar of 10 internet van Ziggo. Ook nooit problemen gehad op 1 storing van 10 - 15 minuten na in al die jaren.
@ZiggoWebcare
@ajansen2605 Hier zit je natuurlijk niet op te wachten! Kun je ons een DM sturen met je adresgegevens en geboortedatum? Dan maken we hier een melding van. Zodra de storing is verholpen, kunnen we gaan kijken naar een compensatie! Heb je een mobiel Vodafone abonnement? Stuur dan je 06 mee ?
@ZiggoWebcare
@Stefan81374224 Normaal gesproken werken we 's nachts, maar misschien zijn onze monteurs nu in actie vanwege een storing. ? Laten we hopen dat ze het snel oplossen. Als je een Vodafone-abonnement hebt, stuur dan een DM met je 06 erin. Ik kan een gratis wifi-back-upbundel voor je activeren.
@ZiggoWebcare
@NickRinzema Oei, dat is geen leuk (paas)cadeautje. Sorry, Nick! We hebben inderdaad back-up bundels in het geval van storingen, maar deze kunnen enkel op Vodafone abonnementen geactiveerd worden. Helaas dus niet op Hollands Nieuwe. Hopelijk is de storing sneller verholpen dan gedacht!
@ZiggoWebcare
@fries6480 Wat zuur dat het hele dorp opnieuw zonder stroom en daardoor ook zonder internet zit, Trees! We hopen dat Liander de problemen snel kan oplossen en dat onze apparatuur dan ook weer in de lucht komt. Mocht je ook Vodafone hebben, stuur dan gerust een DM met je 06 voor extra data.
@ZiggoWebcare
@Anneleit Heel onhandig, dat begrijpen we! Onderhoud doen we zo veel mogelijk 's nachts, maar soms kan het helaas niet anders. Ik ben bang dat dit nu het geval is. Hopelijk zijn ze snel klaar, sorry voor het ongemak! Mocht je Vodafone hebben, stuur dan gerust een DM voor extra mobiele data
@ZiggoWebcare
@EdwinRietberg Ik kan niet exact vertellen wat er speelt, maar er zijn mensen aangestuurd om het te verhelpen. De verwachte oplostijd is slechts een indicatie dus het kan eerder opgelost zijn. Als je Vodafone hebt en een gratis backup databundel wilt dan kunnen we die voor je activeren.
@Sanne129
@vodafoneNL @Colllos Ik heb een vergelijkbaar probleem. Ook ik heb mijn Vodafone abbo verlengd met Ziggo-korting. Eerst een bevestiging van deze bestelling gekregen, toen is deze geannuleerd (zie ik in de app) en daarna kreeg ik een nieuwe bevestiging zonder de Ziggo-korting. Ik zal jullie ook DM'en.
@ZiggoWebcare
@Marijkeblond Niemand zit te wachten op een storing, Marijke! Onze monteurs zijn hard aan het werk om dit zo snel mogelijk op te lossen, sorry voor het ongemak. Heb je een mobiel Vodafone abonnement? Stuur dan gelijk even je 06 door via DM, dan activeren we kosteloos een databundel voor je!
Pagina voor het laatst geupdate door allestoringen.nl
John App werkt op dit moment niet goed, wordt telkens uitgelogd, zal wel aan gewerkt worden.
2024-04-07 16:58:52