Bekijk onze cookie voorwaarden als je dit alsnog wilt goedkeuren.
@Thuisop24
@Suffy64 @ingnl @RareRuudje Mijn kennis van student aan huis is niet up-to-date, maar toen ik dat een tijd geleden probeerde bleken daar kosten aan verbonden die ik niet kan dragen.
Ik heb het inderdaad alleen met ING.
En vandaag al de hele dag vandaar dat ik dacht dat zij storing hadden.
@Thuisop24
@Suffy64 @ingnl @RareRuudje Ik krijg de ING app op de smartphone sowieso niet voor elkaar dus werk op de site.
De boel staat zo ingesteld dat alles wekelijks wordt weggegooid dus dat probleem verwacht ik eigenlijk niet.
Heb het net voor de zekerheid handmatig nog een keer gedaan maar de boel bevries nog.
@PMusterd
@frederiquespigt @ING Ik kreeg onlangs een nieuwe bankpas van ABN/AMRO die niet werkte, ook de 2de pas werkte niet. Heb dat op twitter gemeld, kreeg een DM en daarna telefonisch contact. Probleem is opgelost, kreeg ter compensatie een doosje met 2 mooie wijnen toegestuurd. Ik vond dat klantvriendelijk
@Daytona3521
@sb_tmnc26522 @SamsungNL Ik heb dat exacte probleem ook met mij A23. De QR code scanner werkt overal prima, zoals in de ING app e.d., maar als ik naar DigiD ga dan weigert de QR reader dienst. Maar op mijn Nokia en de oudere Samsung A40 werkt de QR scanner wel. Dus ligt het niet aan de DIgID app.
@Lurker070
@LinekeDammers @ingnl App werkt sowieso al niet (naar behoren) op de Senifone die Pa heeft gekocht na dreigementen dat de app 't op de DORO niet meer zou doen wegens te oud. ING weigert 't probleem op te lossen (of überhaupt te erkennen). Gelukkig werkt Senifone aan een oplossing. Al sinds november?
@thuisbezorgd
@chriiss__ Hey Chris! Wat vervelend om te vernemen dat je problemen ervaart met betalen. Ik heb zojuist meegekregen dat er problemen zijn met iDEAL via ABN Amro, ING en Rabobank. Het kan daarom zo zijn dat je niet kan bestellen met deze betaalmethodes. Mijn excuses voor het ongemak. ^Daniël
@WalterWX
@ABNAMRO Ter info: ik zie dat het probleem MESSAGE_WEB000_999 inmiddels breed speelt (bij overboeken naar oa ING). Jullie antwoorden dan iedereen dat de bug bekend is & verband houdt met (overboeken aan rekgn in) het adresboek. Dat is ONjuist: het gebeurt mij ook ZONDER adresboek-gebruik.
@brouwer6_simon
@ingnl Deze melding heb ik diverse keren van ING gehad.
Diverse keren contact gehad met klanten service wat al een klant onvriendelijke dagtaak is, elke keer de toezegging nu moet het goed zijn. Kan niet anders concluderen totale minachting naar mij als klant. Wel de prijzen verhogen.
@Anton0303262196
@biancadenouter @ingnl Gelukkig ben ik daar weg. Ik heb privé een bank voor de Joling een andere bank en de werkmaatschappij nog een andere bank.
Stuk voor stuk goedkoper, sneller en beter service. Hier kunnen Rabo, ING, Volksbank ABN AMRO niet tegen op. Vroeger was ik loyaal aan hen, tot de druppel...
@ingnl
@_idontgiveapuck Hi! Dat kan, maar dan krijg je wel een automatisch gegenereerd antwoord dat wij niet bereikbaar zijn voor privé berichten in verband met privacy. Mocht je het niet vertrouwen, stuur dan een screenshot naar valse-email@ing.nl zodat mijn collega's er verder naar kunnen kijken! 1/2
Pagina voor het laatst geupdate door allestoringen.nl
Twiggy Kan niet inloggen in de app
2024-03-23 12:27:47
michel kan niet overschrijven
2024-03-14 09:39:11
Freddy - Emmen ING heeft weer eens een storing, kan geen geld overmaken....wordt er echt doodziek van. Wat toch een goede uitvinding dat digitale betaal verkeer....maar niet heus.
2024-03-04 15:12:13
Julia Verduun Ken van Barbie?
2024-02-25 19:12:27
robert ING heeft schijnbaar weer storing ken weer eens niet inloggen via pc en mobiel
2024-02-25 12:43:31
Mark Star me.......... zucht
2024-02-20 11:57:44
Mark Star Mijn vriend heeft zojuist een ontbijtje gemaakt. Eind van de dag kijken we wel of de toeslagen betaald zijn en zoals altijd zal dat het geval zijn.
2024-02-20 11:56:55
Mark Star Wahahahaha, rente trekken over geld wat ze nog niet hebben! Banken kunnen helemaal geen geld vasthouden, overboekingen worden centraal verwerkt. Dan kun je (als je een beetje goede hersens hebt) ook b
2024-02-20 11:55:15
Kees Is ook zo
2024-02-20 11:54:05
Mark Star Oh jee, wappie allert! Straks zeg je nog dat het de schuld van buitenaards leven is.
2024-02-20 11:53:25
Mark Star Alles waar je op wacht duurt lang. Ga iets nuttigs doen en de tijd vliegt voorbij.
2024-02-20 11:52:20
Mark Star Zo zeg, jij bent echt in de war.
2024-02-20 11:51:43
Mark Star Wie is States?
2024-02-20 11:50:32
Mark Star Wahahahahaha, en dat denk je nog echt ook zeker!!!! Het zou toch wat zijn als zo'n dame van de helpdesk helemaal in haar eentje betalingen kan doen!! Trouwens in gebreke stellen kan alleen als ze hun
2024-02-20 11:49:03
Mark Star En ik heb net een broodje wordt gegeten!
2024-02-20 11:47:11
disqus_9sQQvb5iX7 Dit is klinklare onzin. Het werkt niet zo dat er een medewerker op een knop drukt et voila geld. Betalingen worden in bestanden enkele dagen van tevoren klaargezet voor verwerking. Daar kan een medewe
2024-02-20 11:29:48
Herma Ik heb nu ook een overschrijving ontvangen
2024-02-20 10:39:27
Alwine Net belde ik, en zei dat ik ze in gebreke ga stellen. Mevrouw zette me in de wacht, en gelijk daarna kwam mijn huurtoeslag binnen. Ze houden het dus wel degelijk expres vast.
2024-02-20 10:30:13
Alwine Mijn zoon alleen zorgtoeslag. Ik beiden nog niet.
2024-02-20 10:15:06
Pascal Bakker Nog steeds geen huur en zorgtoeslag
2024-02-20 10:11:54
Herma Heeft u nog geen overschrijving van Toeslagen?
2024-02-20 10:11:24
Kees Ik ook nog niks duurt wel lang vandaag
2024-02-20 10:06:49
Alwine Mijn zoon heeft net zijn zorgtoeslag. Ik nog altijd niets.
2024-02-20 10:03:13
Giovanni Campontano 4 uur 's nachts ja ben ik met je eens dan kun je beter slapen. Maar mijn zwager had de zorgtoeslag om 9 uur al binnen. Onze huur en zorgtoeslag staat wel op uitbetaald maar is nog niet binnen. Ach, aa
2024-02-20 09:55:25
Jeroen Likin U naait ons States
2024-02-20 09:23:07