ABN-Amro Logo Opent in een nieuw tabblad
Volgens gebruikersmeldingen zijn er momenteel geen problemen bij ABN-Amro
ABN-Amro is een bank voor particulieren en ondernemers, die zich in het verleden vooral liet voorstaan als zakenbank. ABN-Amro biedt betalingen per PIN, iDeal, internetbankieren, overschrijvingen en credit card. Voor de goedkeuring van transacties bij internetbankieren is een speciale e.dentifier nodig, een soort calculator waar de gebruiker zijn bankpas in steekt en die na invoering van de pin code een tijdelijk wachtwoord creeert.
Selecteer de optie waarbij je problemen ondervindt en help met het geven van feedback over de service.
iDeal
Inloggen
Iets anders...
ABN-Amro Logo Opent in een nieuw tabblad
Volgens gebruikersmeldingen zijn er momenteel geen problemen bij ABN-Amro
ABN-Amro is een bank voor particulieren en ondernemers, die zich in het verleden vooral liet voorstaan als zakenbank. ABN-Amro biedt betalingen per PIN, iDeal, internetbankieren, overschrijvingen en credit card. Voor de goedkeuring van transacties bij internetbankieren is een speciale e.dentifier nodig, een soort calculator waar de gebruiker zijn bankpas in steekt en die na invoering van de pin code een tijdelijk wachtwoord creeert.
Reactie van ABN-Amro:

ABN-Amro storingen gemeld in de afgelopen 24 uur

Deze grafiek toont een overzicht van probleemmeldingen die de afgelopen 24 uur zijn ingediend, vergeleken met het typische volume van meldingen per tijdstip van de dag. Het is gebruikelijk dat sommige problemen gedurende de dag gemeld worden. Allestoringen meldt alleen een incident wanneer het aantal probleemmeldingen significant hoger is dan het typische volume voor dat tijdstip van de dag. Bezoek de Downdetector Methodology pagina om meer te weten te komen over hoe Allestoringen statusinformatie verzamelt en problemen detecteert.
43%
Inloggen
32%
Vertraging met overboekingen
25%
Overboekingen
Weet als eerste van de volgende ABN-Amro storing.

ABN AMRO Hi Bjorn, Het is nooit leuk als je op geld zit te wachten. In algemene zin geldt dat als het niet direct op je rekening staat, dit maximaal één werkdag kan duren. Is dat niet het geval, neem dan con

2024-04-22 18:54:22

Mcj keuren Waar blijft mijn geld man man

2024-04-22 12:46:16

ABN AMRO Goedemiddag Dave, Als het goed is hebben we je gisteren al gesproken over dit issue. Laat het vooral weten als dingen nog steeds niet goed lopen. Gabie

2024-04-21 12:13:09

ADMIRAL DAVE Goedemiddag Wat is er aan de hand? Betaalrekeningen lijken plots verdwenen te zijn... zowel op de computers als op de app?

2024-04-20 12:27:36

ABN AMRO Goedemorgen Hm Klaver, Zeker niet fijn dat je op je geld moet wachten! Als jouw bewindvoerder het leefgeld heeft overgeboekt, dan duurt dat maximaal één werkdag. Het gaat in deze situatie namelijk om

2024-03-29 07:20:32

Hm klaver Zou woensdag mijn leefgeld krijgen maar het staat nog steeds niet op de rekening contact gehad met Bewind en die zeggen dat het is overgemaakt.........maar niks ontvangen

2024-03-29 03:21:13

ABN AMRO Goedemorgen, Excuses voor de latere reactie. Ik neem aan dat het ondertussen gelukt is. Jeremy

2024-03-23 08:29:56

ABN AMRO Hoi Maarten, Ah dat is niet zoals het hoort uiteraard. Excuus. Zou je app eens opnieuw willen installeren en het vervolgens opnieuw willen proberen? Wil je laten weten of dit gewerkt heeft? Bas

2024-03-22 14:01:53

MaartenB Al de hele week krijg ik ‘Er is een onbekende fout opgetreden’ wanneer ik geld probeer op te nemen via de QR code…

2024-03-22 12:22:23

ABN AMRO Goedemorgen Alper, Dank voor je duidelijke toelichting. Op dit moment hebben wij inderdaad een storing bij het inzien van de bouwdepot gegevens. Mijn oprechte excuus hiervoor. Wij zijn druk bezig me

2024-03-22 11:42:52

ABN AMRO Goedemorgen Laila, Begrijpelijk dat je gefrustreerd bent. Onze oprechte excuses voor de ongemakken die de storing met zich heeft meegebracht. Lukt het je inmiddels om betalingen te doen? Lisa

2024-03-22 11:40:32

Alper Tolga Meddur Goedemorgen, Ik probeer steeds van mijn bouwdepot hypotheek declaratie indienen maar krijg ik elke keer zelfde meelding er is een onbekende fout opgetreden. Probeer het aub later nog een keer. wanne

2024-03-22 04:19:07

Laila Saoudi voordat jullie het zeggen: Ja ik heb de update versie! Ja ik heb het via de browser geprobeerd! Ja ik heb contact met jullie gehad en jullie zien zelf geen storingen staan terwijl het wel zo is! er zi

2024-03-21 23:07:08

Laila Saoudi Nog steeds werken ideal betalingen niet!! ben het echt spuugzat!! jullie weten heel goed dat mensen aan het einde van de maand betalingen verwachten en betalingen moeten uitvoeren en precies nu werkt

2024-03-21 23:05:23

ABN AMRO Goedenavond, Helaas hebben wij momenteel een storing met Ideal betalingen via de App, excuses voor dit ongemak. Je zou de betaling via de webbrowser kunnen proberen. Lisa

2024-03-21 19:13:49

disqus_Zn0EQUMKX9 Onbekende fout ik heb gewoon een verkeerde bank .is de zoveelste keer al

2024-03-21 17:59:50

disqus_Zn0EQUMKX9 Ik kan nu niet met ideale betalen wat een bank zeg

2024-03-21 17:58:49

ABN AMRO Beste Franziska, Er zijn geen storingen bekend met ons betalingsverkeer. Alle inkomende overboekingen worden zodra ze binnen komen bij ons direct verwerkt. Een bewindvoerder boekt vanaf een zakelijk

2024-03-21 15:14:36

erwin Ze hebben een storing hé. Kijk vanavond, morgen maar. Betalen in de winkel kan gewoon

2024-03-21 14:48:45

Franziska Beijersbergen van He Dat is nooit, dus waarom nu wel!!

2024-03-21 14:12:12

ABN AMRO Goedemiddag Franziska, Ik begrijp heel goed dat het vervelend is als je moet wachten op een bedrag. Wij verwerken altijd alle inkomende bedragen direct op je rekening. Als een bewindvoerder een be

2024-03-21 13:44:02

Franziska Beijersbergen van He Mijn bewind heeft geld overgemaakt, maar zie me saldo hetzelfde en kan ook niks zien... Wordt hier niet goed van ??

2024-03-21 12:39:05

ABN AMRO Dat is natuurlijk ontzettend vervelend. Heb je inmiddels al contact met ons opgenomen? Wat je nog kunt proberen is de app even updaten vanuit de App- of Playstore van je telefoon. Als dat niet helpt

2024-03-21 12:33:00

Laila Saoudi ja en ik ervaar nog steeds dezelfde problemen we zijn bijna 1 dag verder

2024-03-21 03:18:21

ABN AMRO Dag Laila, Dat is niet helemaal zoals het hoort. Ik kan me voorstellen dat je dit anders ziet. Heb je al contact met ons opgenomen? Sangeeta

2024-03-20 16:32:46

Toon meer

Pagina voor het laatst geupdate door allestoringen.nl

Zie storingen en diensten in

Bezoek de lokale versie van Allestoringen voor de meest relevante informatie

Omleiden naar

Omleiden binnen # seconden...

Omleiden binnen # seconde...