De kapotte vrachtwagen en boom na het ongeval op de N65, afgelopen maandag.
Volledig scherm
De kapotte vrachtwagen en boom na het ongeval op de N65, afgelopen maandag. © Bart Meesters/Beeldbewerking BD

LEZERSBRIEVEN | Weg met die vrachtwagens op de N65: maximaal 50 per uur, meer flitspalen en rotondes

VAN DE LEZERLezers van het BD kunnen een ingezonden brief (voorzien van naam en woonplaats) sturen naar vandelezer@bd.nl. De bijdragen mogen maximaal 250 woorden zijn. Wil je reageren op onze brieven? Dat kan onderaan dit artikel.

1 reactie

  • Kees Herrijgers

    1 maand geleden
    Er is een verschil tussen de N-65 en de A-65. Een N weg is een autoweg en een A weg is een autosnelweg. Vrachtverkeer weren van de N-65 en vervolgens verwijzen naar o.a. de N-261 is het probleem verschuiven van de ene N-weg naar de andere N-weg. Iedereen heeft tegenwoordig overal last van, maar vrachtverkeer maakt het wel mogelijk dat we spullen kunnen kopen in de winkels, dat we kunnen tanken, in een restaurant kunnen gaan eten, en zelfs in het ziekenhuis behandeld kunnen worden. Jammer.